dimarts, 14 d’abril del 2009

Reunió de pares, canvi de plans

Hola a totes i tots. Com vam estar parlant en l'anterior reunió de pares, hem estat buscant altres possibilitats per al campament d'estiu infantil 2009. Vos proposem el que hem decidit serà la opció més adient: del 5 a l'11 de juliol al Càmping de Mariola; preu: 150 euros (inclou: dormir en zona d'acampada, pensió completa, instal·lacions del càmping, piscina tots els dies, material i monitors). Les dates que vos vam proposar per a pagar els diners són les mateixes: 8 de maig és l'últim dia per a pagar la senyal (50 euros) i el total es donarà com a màxim el dia 12 de juny.

Vos convoquem a una altra reunió per a informar-vos millor de tot el que anem a fer i dels canvis que han hagut. Ens trobarem al Centre Excursionista el diumenge dia 19 d'abril a les 18h.

dimecres, 25 de març del 2009

Reunió de pares

Vos convoquem a tots els pares i mares dels socis infantils del Centre Excursionista (d'edats entre els 8 i els 12 anys) a una reunió de caràcter urgent per a tractar el campament d'estiu infantil 2009. La reunió serà el diumenge dia 29 de març a les 18:00 al local del Centre.

Vos avancem que tenim ja les dates i el lloc on es farà el campament, el pressupost està previst que siga uns 200 euros aproximadament. El diumenge ho xarrarem tot bé, però sí que ens agradaria que eixe dia ens confirmareu l'assistència dels vostres fills/filles a aquesta activitat.

Com que no tenim el correu de tot/totes vosaltres, feu correr la veu de la reunió. El divendres vos ho recordarem al Centre.

dimarts, 24 de febrer del 2009

Acampada a Cocentaina

Vos informem que els dies 28 de febrer i 1 de març farem una acampada al refugi de Cocentaina. L'eixida serà el dissabte dia 28 a les 10 h del matí a la Estació d'Autobusos. Els diners que haureu de dur abans de l'acampada o com a molt tard el dia de l'eixida són 7 € (per a les despeses de refugi, autobús de tornada, etc.).

Eixirem des de la Estació d'Autobusos per anar a peu fins al refugi passant per Serelles i la Cantera Botella. Recordeu-vos de dur el material necessari: impermeable, gorra, roba d'abric, cantimplora amb aigua, sac de dormir, estoreta, 4 entrepans, i ganes de passar-ho bé!.

dimecres, 28 de gener del 2009

Festa de disfresses ("horterada")

Els dies 31 de gener i 1 de febrer farem una acampada i festa de disfresses al mateix temps al Refugi de Montcabrer. L'hora d'eixida és a les 8:30 del matí en la Estació d'Autobusos. Anirem a peu fins al Refugi. La tornada serà en tren i arribarem a la Estació de Trens a les 15:00 del diumenge.
Recordeu-vos de dur: sac de dormir, roba d'abric, llanterna, cantimplora amb aigua, impermeable, entrepans i sobretot la DISFRESSA.

dijous, 22 de gener del 2009

Excursió fotogràfica

Per al dia 25 de gener tenim previst fer una excursió dedicada a la fotografia. Eixirem a les 9:30 del matí des del Poliesportiu de Batoi i anirem al Racó per a fer les fotos que després seran exposades al Centre. No oblides dur l'esmorzar, impermeable, gorra, i sobretot no et deixes la càmera fotogràfica.

Nota: si algú no disposa de càmera pròpia, podeu enjuntar-se en parelles o trios per a compartir-ne una.

dijous, 1 de gener del 2009

Antorxes dels Reis Mags

ELS MONITORS/ES DE LA SECCIÓ JUVENIL VOS DESITGEN UN FELIÇ ANY NOU.
Ja hem començat un nou any i ara, nem per feina. Com ja sabeu, cada any, el dia 4 de gener, el Centre Excursionista d'Alcoi col·labora amb la baixada de les antorxes dels Reis Mags des del Preventori. Aquest any esperem que participeu com sempre i que siguem un bon grup per a baixar les antorxes. Vos esperem a les 6:30 de la vesprada al pont de les Paules.
No els falleu als Reis Mags, que vos portaran carbó! Que acabeu de passar unes bones festes.

dijous, 11 de desembre del 2008

Festa de Nadal i Reis

Com tots els anys per aquestes dates celebrem la nostra particular festa de Nadal i rebem la visita dels nostres Reis Mags. Aquest any pujarem al Refugi de Montcabrer els dies 13 i 14 de desembre. Degut a canvis en els autobusos hem hagut d'avançar l'hora d'eixida, d'aquesta manera eixirem a les 8:30 del matí des de la Estació d'Autobusos, i tornarem a les 3 de la vesprada del diumenge a la Estació de Trens.
No oblideu dur el vostre got i raim per a celebrar el cap d'any!